Учитель – щоб плекати мудрість світу,
Він той, хто береже красу дитини.
Вершиною в житті його зеніту
Є довершеність маленької людини.
Якось римський оратор Ціцерон розмірковував, що маючи поганих кравців, не матимеш гарного одягу, якщо погані пекарі – то матимеш такий- сякий хліб, а якщо матимемо поганих вчителів, то у нас не буде майбутнього. Але в нас є майбутнє. Весняний день зібрав членів методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу Сасівського освітнього округу. Мета засідання - опанування інтерактивних форм роботи з педагогами, обмін досвідом, поцінування здобутків колеги. Тренінгові вправи на початку зібрання засвідчили, що активності, творчості не позичати. Поповнивши свої записники новою інформацією, присутні стали учнями. Інтриги додав диктант, який мав перевірити не грамотність, а вміння шукати. Ключ диктанту- методичний бенефіс вчителя української мови і літератури Гулай Галини Петрівни, учасниці і дипломантки конкурсу «Учитель року -2018». Перша частина «Професійне становлення» дала змогу кожному пригадати початки вчительської роботи і фахового зростання: жартівливий перший урок, коли не дослухавши завдання кинулись виконувати вправу зі словами «радість і щастя», направду, як діти; перша педрада - чиста тобі скоромовка; вправляння у літературній творчості – ловили весняну риму у поезіях; цікаві вправи на уроках - загадки, фразеологізми, тощо. «Методична скарбничка »– друга частина: шукаю, апробовую, демонструю, пропагую, поширюю. Подивіться: добірки матеріалів, збірки, предметні і тематичні теки, народознавчі дослідження, власноруч виготовлені посібники. Третя сходинка «Кожен займається своєю справою» - відеорезюме вчителя: дивилися, обговорювали, вчилися, висловлювали думки. Зуміли гарно відпочити, бо ліпили варенички під час валеохвилинки. Колеги по цеху Александрович Л.М.,, Пригара Х.П., Гирило І.І. своєрідно пошанували Галину Петрівну:акровірші, ситуативні вправи, презентація, поетичні рядки- креативні були, як ніколи! Щирі , теплі слова директора Попадюка І.Ф. і символічний подарунок на згадку. Побачили, почули, взяли участь –це стосувалось усіх. Притча про кольорові крейдочки була своєрідним підсумком роботи, справдженням очікувань. Прийшла в твоє життя людина і залишила тобі можливість розмалювати світ. Що ти зробив зі своїми кольоровими крейдочками? Все у ваших руках! Розвивайте свої таланти!
|